سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند

رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند از سری محصولات تکی سرمه دوزی شده است. رانر در چیدمان منزل کاربرد زیادی دارد. معمولا از آن برای تزئین میز نهارخوری و پذیرایی استفاده می شود. قیمت رومیزی سرمه دوزی شده بر اساس زمان و کار انجام شده بر روی آن محاسبه می گردد. به جرات می توان گفت شاه پرند زرشکی سرمه دوزی از محبوب ترین کار های ترمه است. رانر ترمه ابریشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند بسیار با کیفیت و زیباست شما می توانید بدون محدودیت از آن در هر کجا که مایلید استفاده کنید. خرید ترمه اصل شناسنامه دار هاشمی مدل شاه پرند زرشکی رانر نهارخوری سرمه دوزی از طریق سایت و سراسر کشور امکان پذیر می باشد.  

رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند

جنس رانر ترمه هاشمی طرح شاه پرند شناسنامه دار از ابریشم مصنوعی با 5 رنگ می باشد. ابعاد آن 47*163 سانتی متر است و وزن آن در حدود 750 گرم است . بدلیل دست دوز بودن آن , این اندازه می تواند برای مورد های مختلف تا چند سانتی متر اختلاف داشته باشد. رنگ های دیگری به غیر از زرشکی نیز موجود است.  

قیمت رومیزی سرمه دوزی شده قیمت رومیزی سرمه دوزی شده

از زانر ترمه معمولا برای تزئین میزهای پذیرایی و نهارخوری استفاده می شود . ولی شما محدودیتی برای استفاده از آنها ندارید. در صورتی که نیاز باشد می توانید آن را با آب بشویید ولی بهتر است این کار با دست انجام شود تا مشکلی برای سرمه دوزی آن بوجود نیاید.  

شاه پرند زرشکی سرمه دوزی شاه پرند زرشکی سرمه دوزی

در دوخت این کار از بهترین اجناس مانند سرمه هندی , مروارید اصل چک و تراشه های درجه یک استفاده شده. همچنین در پشت آن برای زیبایی و کیفیت بهتر کار از آستر تافته و لایچسب پارچه ایی استفاده شد. برای زیبایی بیشتر در کناره های آن قیطون با رنگ متناسب کار شده است.

رانر ترمه ابریشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند رانر ترمه ابریشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند

دوخت ترمه و سرمه دوزی های روی آن توسط هنرمندان ایرانی انجام می شود که معمولا این کار توسط بانوان و در منزل صورت می گیرد . ایجاد اشتغال های کوچک خانگی و بصورت کلی باعث گردش پول بیشتر در جامعه شده و تاثیر مثبتی در رشد اقتصادی خواهد داشت.

شاه پرند زرشکی رانر نهارخوری سرمه دوزی شاه پرند زرشکی رانر نهارخوری سرمه دوزی

رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند رانر ترمه هاشمی سرمه دوزی طرح شاه پرند

  شناسه محصول: 901362

بازار مینا    BazareMina.ir