سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب بشقاب 16 سانتی متری میناکاری شده

قاب میناکاری بشقابی طرح آسمان از سری محصولات پر فروش صنایع دستی اصفهان است. قیمت خرید قاب بشقاب 16 سانتی متری میناکاری ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان است. شما می توانید بشقاب میناکاری قاب دار را بر روی دیوار منزل و محل کار خود براحتی قرار داده و جلوه زیبایی به محیط ببخشید. برای اکثر افراد میناکاری با قاب جذاب تر است چرا که می توانند به راحتی آن را حمل کرده و یا بصورت هدیه به دیگران دهند. قاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق هنری الهام گرفته از فرهنگ و معماری این شهر اثری کم نظیر خلق نموده اند. خرید قاب میناکاری شده براحتی چند کلیک بوده و در کمترین زمان برای شما به سراسر کشور ارسال می گردد.  

قاب بشقاب 16 سانتی متری میناکاری قاب بشقاب 16 سانتی متری میناکاری

جنس زیر ساخت بشقاب میناکاری شده از فلز مس مرغوب می باشد و جنس قاب آن از پروفیل پلاستیک فشرده با طرح چوب است. قطر بشقاب میناکاری 16 سانتی متر و ابعاد قاب آن 21*21 سانتی متر است. قاب شیشه داشته و پارچه ایی مشکی با طرح جیر ( مخملی ) بر زیر بشقاب برای جذاب تر نشان دادن رنگ های شاد بشقاب چسبانده شده. طرح های برش خورده چوبی با لیزر برای چهار طرف بشقاب در نظر گرفته شده تا جذابیت بیشتری به قاب داده شود.  

قاب میناکاری قاب میناکاری

قاب های میناکاری بدلیل تضاد رنگی که دارند بسیار زیبا و مورد توجه قرار می گیرند. بشقاب میناکاری قاب دار بدلیل داشتن شیشه حس لوکس و کامل تری دارد. بدلیل داشتن سایز کوچک قیمت قاب بشقاب میناکاری طرح آسمان ارزان و مناسب برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی است. شما می توانید هر نوع پلاک و لوگوی تبلیغاتی مورد نظرتان را بر رو یا داخل قاب چسبانده و آن را برای خود سفارشی کنید.  

خرید قاب میناکاری خرید قاب میناکاری

فروش میناکاری در تهران و سایر نقاط کشور از طریق سایت و بصورت آنلاین انجام می گیرد. خرید قاب بشقاب میناکاری شده براحتی و در کمترین زمان می تواند کمک بزرگی برای جلوگیری از هدر رفتن زمان شما باشد. قاب میناکاری بشقابی زیبا با رنگ های اصیل مینایی و متناسب برای اکثر دکوراسیون های منازل و دفاتر کار است. صنایع دستی ایران نمود فرهنگ پارسی در قالب ظروف کاربردی و تزئینی برای علاقه مندان به هنر است.  

میناکاری با قاب میناکاری با قاب

کالای با کیفیت ساخته شده توسط هنرمندان ایرانی نماینده خوبی برای نشان دادن فرهنگ و هنر این کشور هستند. حمایت مسئولانه از صنایع دستی و توریسم کمک بزرگی به اقتصاد کشور و همچنین انگیزه ایی مضاعف برای تولید بهتر و تربیت شاگرادان جوان این سرزمین است. استفاده از ظرفیت های بالای صنایع دستی در سراسر کشور می تواند راهگشای مسائل اقتصادی , فرهنگی و پیش زمینه ایی برای اتفاقات خوب آینده باشد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

  شناسه محصول: 901460

بازار مینا    BazareMina.ir