سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری

تندیس میناکاری شده برای ارائه هدیه به پرسنل و مدیران سازمان هاست. یکی از زیباترین آنها تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری طرح نگاره است که شما می توانید بصورت انبوه سفارش دهید. فرهنگ خرید میناکاری و صنایع دستی بجای محصولات لوکس خارجی کمک بزرگی به اقتصاد ملی و در پی آن کمک به اقتصاد تک تک افراد جامعه خواهد کرد. هدایای تبلیغاتی میناکاری هنر دست استادکاران ایرانی است که با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی طراحی و تولید شده اند. ما سعی کرده ایم قیمت تندیس میناکاری را ارزان و قابل تهیه برای تمام شرکت ها و سازمان ها در نظر بگیریم. خرید میناکاری اصفهان براحتی و با چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ارسال محصولات همه روزه در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.  

تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری طرح نگاره تندیس هدیه و تبلیغاتی میناکاری طرح نگاره

جنس بشفاب میناکاری شده در تندیس از فلز مس است که توسط دستان هنرمند استاد با رنگ های مخصوص مینایی نقاشی شده. طرح چوبی برش خورده در زیر بشقاب با دستگاه لیزر انجام شده و تلفیق هنر میناکاری با برش چوب را به نمایش گذاشته. قطر بشقاب 10 و قطر بخش مشبک چوبی 20 سانتی متر است. همچنین ابعاد کلی قاب 27*27 سانتی متر است.

تندیس میناکاری شده تندیس میناکاری شده

قاب میناکاری شده بصورت تندیس زیبایی درآمده که شما می توانید درون و با بر روی آن لوگوی اختصاصی شرکت و سازمان مورد نظرتان را بچسبانید. بدلیل شکل زیبا و هنری , هدایای تبلیغاتی میناکاری قابلیت هدیه داده شدن در هر مناسبتی را دارند. صنایع دستی اصفهان ظرفیت بسیار خوبی در این زمینه داشته و قیمت محصولات نسبت به کالاهای لوکس خارجی مناسب است.

خرید میناکاری خرید میناکاری

ماهیت ظروف میناکاری بگونه ایی است که اگر فشار و ضربه به آنها وارد نشود , طول عمر بالایی داشته برای سالیان طولانی زینت بخش منازل و دفاتر شما خواهند بود. بیادماندنی بودن هدایای تبلیغاتی و ماندگاری بالا از جمله ویژگیهای تندیس های میناکاری شده است. خرید تندیس میناکاری بصورت عمده ارزان تر بوده و در کمترین زمان تولید و ارسال می شود. شما می توانید ظروف صنایع دستی میناکاری شده را بصورت هدیه,هدیه تبلیغاتی,تندیس میناکاری در نظر بگیرید.

خرید میناکاری اصفهان خرید میناکاری اصفهان

استفاده از محصولات تولید داخلی , زمینه بسیار خوبی برای اقتصاد پایدار خواهد بود. تندیس مینا کاری قیمت مناست و ظاهر بسیار زیبایی دارد . خرید تندیس میناکاری اصفهان بجای محصولات وارداتی از جمله کارهایی است که ادارات , سازمان ها و شرکتهای دولتی و خصوصی می توانند در این زمینه انجام دهند. اطلاع رسانی صحیح و نگاه هوشمندانه با آینده , اتفاقات خوبی برای جامعه در پی خواهد داشت.

قیمت تندیس میناکاری قیمت تندیس میناکاری

هدایای تبلیغاتی میناکاری هدایای تبلیغاتی میناکاری

  شناسه محصول: 901443

بازار مینا    BazareMina.ir