سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری

گلدان مس و پرداز را می توانید برای تزئین ویترین های سنتی و مدرن استفاده کنید. زیبایی خاص گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی متری باعث شده تا جلوه بهتری به فضای دکوری شما زیر ساخت گلدان مسی نقاشی پرداز با ظروف میناکاری شده یکسان است ولی پروسه تولید آنها متفاوت می باشد. گلدان نقاشی پرداز اصفهان را می توانید بصورت تزئینی و کاربردی استفاده کنید. گلدان های مسی در سایزهای مختلف به بازار ارائه می شود. گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر سایز کوچک و مناسب برای قرار گیری و ست شدن در انواع ویترین های دکوری است. خرید میناکاری و سایر محصولات صنایع دستی بصورت آنلاین و در کمترین زمان امکان پذیر می باشد. ارسال سفارشات همه روزه به سراسر ایران است.  

گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی گلدان صراحی مس و پرداز 16سانتی

جنس زیر ساخت گلدان 16 سانتیمتری مس و پرداز از فلز مس می باشد. بر روی گلدان طرح های زیبای سنتی با رنگ مخصوص نقاشی شده و سپس روکشی برای محافظت بر روی آن کشیده شده. گلدان مس و پرداز اصفهان مانند گلدان های میناکاری در سایزهای استاندارد 16,20,25,30,35 تولید می شود. ارتفاع این گلدان 16 سانتی متر است که آن را برای قرار دادن در اکثر ویترین های دکوری مناسب ساخته است.  

گلدان مس و پرداز گلدان مس و پرداز

شما می توانید گلدان 16 سانتیمتری مس و پرداز را بصورت تکی و یا جفتی خریداری کنید. قرار دادن گلدان مس و پرداز در جعبه کادویی آن را به هدیه ایی با ارزش تبدیل می کند. با توجه به زیرساخت یکسان ولی پروسه تولید گلدان های مس و پرداز با گلدان های میناکاری اصفهان متفاوت است. در نهایت نقاشی و طرح های سنتی زیبای این اثر کار دست هنرمندان اصفهان و دارای ارزش فرهنگی زیادی است.  

گلدان مسی نقاشی پرداز گلدان مسی نقاشی پرداز

در سال های اخیر فرهنگ استفاده از ظروف میناکاری برای هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ترویج یافته . شما می توانید لوگو یا پلاک های تبلیغاتی خود را بر روی جعبه گلدان چسبانده و آن را برای خود سفارشی کنید. انواع ظروف مس و پرداز در سایزهای مختلف برای سلیقه های متفاوت به بازار ارائه شده است. خرید میناکاری اصفهان بصورت ساده و آنلاین برای تمامی مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است.  

گلدان نقاشی پرداز اصفهان گلدان نقاشی پرداز اصفهان

صنایع دستی اصفهان زیبایی و کیفیت بالایی دارد. استفاده از محصولات داخلی علاوه بر بعد فرهنگی تاثیر زیادی در اقتصاد تک تک افراد جامعه خواهد داشت. نگاه متفاوت به ارائه هنرهای دستی ایرانی گام بزرگی در شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت. اساتید مجربی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می توانند نسل جدیدی از هنرمندان مجرب را برای آینده تربیت نموده تا این گنجینه های فرهنگی رو له فراموشی نرود.  

گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر گلدان پرداز ارتفاع 16 سانتی متر

خرید میناکاری خرید میناکاری

شناسه محصول: 901475

بازار مینا   BazareMina.ir