سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شکلات خوری خاتم

شکلات خوری خاتم یکی از زیباترین و کاربردی ترین ظروف صنایع دستی اصفهان است . شکلات خوری خاتم هم می تواند جنبه تزئینی و هم می تواند جنبه کاربردی داشته باشد. جنس چوبی شکلات خوری خاتم کاری گرمایی خاص به محیط شما خواهد داد و فضای دکوراسیون شما را متاثر از هنر ایرانی خواهد نمود. قیمت شکلات خوری خاتم کاری مناسب بوده و امکان تهیه آن برای اکثر افراد ممکن است. صنایع دستی اصفهان خاتم کاری جزء بهترین هاست و پیشکشی ناچیز ار طرف هنرمندان اصفهانی به مشتریان عزیز می باشد.  

 

شکلات خوری خاتم شکلات خوری خاتم

جنس شکلات خوری خاتم از چوب و خاتم می باشد . خاتم بکار رفته در آن از جنس چوب، استخوان شتر و فلز برنج می باشد. برای داشتن کیفیت بهتر , پس از ساخت شکلات خوری پرداخت می گردد و لایه رویی آن با روکش لاکی نازکی پوشیده می شود تا علاوه بر براقی و زیبایی عایقی در برابر رطوبت باشد. ابعاد آن در حدود 18 * 18 سانتی متر و بصورت شش ضلعی ساخته شده است.

شکلات خوری خاتم شکلات خوری خاتم

در صورتی که قصد گردگیری داشته باشید می توانید با پارچه ایی نمناک بر روی شکلات خوری کشیده و سپس با پارچه ایی خشک رطوبت روی آن را خشک نمائید. این روش و دقت در نگهداری آن باعث طول عمر بالاتر ظرف خاتم شما می گردد.  

شکلات خوری خاتم کاری شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم می تواند هدیه ایی نفیس برای کسانی که دوستشان دارید باشد. این ظرف می تواند تزئین بخش میزهای پذیرایی منازل , دفاتر مدیران و هدیه ایی ارزنده برای پرسنل ارارات و سازمان ها باشد.

قیمت شکلات خوری خاتم کاری قیمت شکلات خوری خاتم کاری

استفاده از فرم های هندسی زیبا در طراحی آن باعث شده حس زیبایی و قرینگی خاصی , بصورت نا خودآگاه یادآورد هنرهای دستی دیگر و اصالت ایرانی برای ما باشد. شما می توانید از آن برای نگهداری جواهرات خود نیز استفاده کنید . ظروف صنایع دستی ایرانی مانند خاتم کاری , میناکاری و ... می توانند جلوه سنتی ایرانی و اصیل را به دکوراسیون خانه های ما هدیه دهند.  

صنایع دستی اصفهان خاتم کاری صنایع دستی اصفهان خاتم کاری

شکلات خوری خاتم شکلات خوری خاتم

  شناسه محصول: 901224

بازار مینا         BazareMina.ir