سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس چای خوری ملیله کاری شده

سرویس چای خوری ملیله کاری شده برای بانوی ایرانی وسیله ایی پرکاربرد و مجبوب است . اگر سرویس چای خوری ملیله هم کاربردی و هم زینتی باشد می تواند نظر بسیاری را به خود جلب نماید. سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان کار دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق و شور هنری خود اثری کم نظیر خلق کرده اند. گالش چای خوری ملیله کاری که در این سرویس استفاده شده از ظرافت و استحکام بالایی برخوردار است . اصفهان به عنوان قطب صنایع دستی ملیله کاری کشور تولیدات زیبا و کم نظیری برای علاقه مندان به صنایع دستی ایرانی به بازار ارئه می دهد . قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان مناسب و قابل تهیه برای عموم مشتریان می باشد.  

سرویس چای خوری ملیله کاری شده سرویس چای خوری ملیله کاری شده

جنس سرویس ملیله از مس با روکش نقره می باشد. برای جلوگیری از سیاه شدن آن روکش مخصوصی بر روی آن کشیده شده . طول سینی 38 , عرض آن 37 و ارتفاع پایه آن 5.5 سانتی متر است وزن سینی در حدود 770 گرم می باشد. ارتفاع هر گالش 7 و عرض آن با دسته 8.5 ( بدون دسته 5.5 ) سانتی متر است. به همراه این سرویس یک قندان وجود دارد که عرض آن با دسته 16.5 ( و بدون دسته 11 ) سانتی متر است. ارتفاع قندان 8 سانت و وزن آن 200 گرم می باشد.  

سرویس چای خوری ملیله سرویس چای خوری ملیله

بدلیل اینکه این سرویس هم جنبه زینتی برای تزئین ویترین شما و هم جنبه کاربردی برای سرو نوشیدنی های شما دارد. گزینه مناسبی برای هدیه به دیگران در مناسبت های خاص مانند روز تولد , سالگرد ازدواج می باشد. قیمت مناسب به همراه ظرافت و زیبایی این سرویس چای خوری ملیله کاری دلیل خوبیست تا به عنوان جهیزیه برای دختر خانم های عزیزتان در نظر گرفته شود.  

سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان

در صورت مراقبت صحیح از محصولات ملیله کاری , این ظروف دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت . دقت کنید ظروف ملیله نیاید در مجاورت مواد شیمیایی مانند شوینده های قوی قرار گیرد . همچنین ضربه و فشار می تواند باعث آسیب دیدگی جدی آنها شود.  

گالش چای خوری ملیله کاری گالش چای خوری ملیله کاری

هنر ملیله سازی یکی از هنرهای صنایع دستی اصفهان است . این فعالیت برای سالها توسط استادکاران این شهر از نسلی به نسل دیگر انتقال یافته . حمایت از صنایع دستی ایرانی باعث زنده نگه داشتن این صنعت کهن و فرهنگ پارسی است.

قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان قیمت ظروف ملیله کاری اصفهان

سرویس چای خوری ملیله کاری شده سرویس چای خوری ملیله کاری شده

شناسه محصول: 901344

بازار مینا    BazareMina.ir