سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس چای خوری ملیله کاری

سرویس چای خوری ملیله کاری از ظروف پرکاربرد و زینتی صنایع دستی اصفهان است . چای خوری ملیله بدلیل کاربرد بالا مورد توجه بانوان ایرانی می باشد. زیبایی و ظرافت به همراه استحکام بالا از ویژگیهای سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان است که می تواند آن را در مقابل کالاهای لوکس خارجی بسیار محبوب سازد.  گالش های شیک و قندان زیبا هماهنگی خاصی با هم داشته و به ست سرویس چای خوری ملیله یکپارچگی رنگ و طرح بخشیده. ظروف ملیله کاری اثر دست هنرمندان اصفهان است که با ذوق هنری خود محصولاتی کم نظیر را خلق نموده. خرید ظروف ملیله از سراسر ایران برای علاقه مندان به هنرها و صنایع دست ساز ایرانی فراهم می باشد .  

سرویس چای خوری ملیله کاری سرویس چای خوری ملیله کاری

جنس سرویس چای خوری ملیله از مس می باشد. طول سینی آن 49 , عرض 35 و ارتفاع پایه آن 6.5 سانتی متر است. وزن سینی در حدود 1080 گرم است. ارتفاع گالش ها 7 و عرض آنها با دسته 8.5 ( بدون دسته 5.5 ) سانتی متر است وزن هر گالش 90 گرم می باشد. عرض قندان با دسته ها 16.5 ( بدون دسته 11 ) و ارتفاع آن 8 سانتی متر است . وزن قندان 200 گرم است. در حالت کلی وزن سرویس چای خوری ملیله 1800 گرم است.  

چای خوری ملیله چای خوری ملیله

در صورتی که از ظروف ملیله کاری بدرستی استفاده شود دوام و طول عمر بالایی خواهند داشت. توجه داشته باشید ظروف ملیله کاری نباید در معرض مواد شیمیایی (مانند شوینده های قوی) قرار داشته باشد. همچنین هر گونه ضربه و یا فشار می تواند باعث آسیب دیدگی جدی آن گردد.  

سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان

سرویس چای خوری ملیله کاری مورد مناسبی برای هدیه به دیگران در مناسبت هایی مانند روز مادر , سالگرد ازدواج و روز تولد است. همچنین بدلیل با کیفیت و زیبا بودن می تواند جزعی از جهیزیه دختر خانم های عزیزتان باشد.  

ست سرویس چای خوری ملیله ست سرویس چای خوری ملیله

صنایع دستی با کیفیت ایرانی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات لوکس خارجی باشد. جلوگیری از خروج ارز و رشد بهتر اقتصادی به همراه اشتغال برای جوانان ایرانی , بخشی از آثار حمایت از تولید داخلی می باشد.  

خرید ظروف ملیله خرید ظروف ملیله

سرویس چای خوری ملیله کاری سرویس چای خوری ملیله کاری

  شناسه محصول: 901345

بازار مینا    BazareMina.ir