سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر

قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر نمونه ایی ای محصولات سایز کوچک میناکاری اصفهان است. این بشقاب میناکاری قاب دار از کیفیت بالایی بر خوردار است بدلیل سایز کوچک آن قیمت مناسبی داشته و همه می توانند آن را تهیه نمایند. بشقاب میناکاری ارزان و با کیفیت , مناسب برای هدیه در تیراژهای بالاست . از سری محاسن بشقاب میناکاری کوچک قرار دادن آن در چیدمان های مختلف , مطابق با سلیقه شماست. میناکاری هنر آتش و خاک است و بشقاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر تاریخی , پیشکش هموطنان عزیز.

قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری کوچک از مس با کیقیت است که با رنگ های زیبای مینایی و نقوش سنتی طراحی شده. قطر بشقاب ( نعلبکی میناکاری )  10 سانتی متر و ابعاد قاب آن 17*17 سانتی متر است.  

بشقاب میناکاری بشقاب میناکاری

شما می توانید با استفاده از آویزی که در پشت قاب و در یکی از رئوس آن است , این قاب زیبا را با هر چیدمانی بر روی دیوار های خود نصب کنید. قاب بشقاب میناکاری کوچک مناسب برای هدیه تبلیغاتی است . قیمت ارزان آن بدلیل سایز کوجکتر نسبت به نمونه های دیگر , یکی از عوامل خرید عمده آن است.  

بشقاب میناکاری کوچک بشقاب میناکاری کوچک

قاب بشقاب میناکاری شده از سری محصولات تزئینی صنایع دستی است . بر اساس کیفیت بالا و جنس ظروف میناکاری شما می توانید از زیبایی آنها برای سالیان دراز بهره ببرید. نکته ایی که در نگهداری آنها بایستی رعایت شود عدم ضربه و فشار به ظروف میناکاری است , که ممکن است باعث ترک خوردن و ریختن لعاب آنها شود.  

بشقاب میناکاری ارزان بشقاب میناکاری ارزان

حمایت از محصولات صنایع دستی و بطور مشخص هنر میناکاری می تواند باعث رونق بیشتر آن گردد. این هنر از نسل های گذشته سینه به سینه به هنرمندان منتقل شده و آنها نیز بایستی میراث دار خوبی برای هنرمندان و صنعتگران آینده باشند. فعالیت های صنایع دستی می تواند مشاغل نسبتا پایدای برای جوانان بوجود آورد. قاب میناکاری شده فوق از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

بشقاب میناکاری اصفهان بشقاب میناکاری اصفهان

قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری قطر 10 سانتی متر

  شناسه محصول: 901322

بازار مینا     BazareMina.ir