سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان

سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان از سری محصولات کاربردی , زینتی صنایع دستی این شهر می باشد. شما می توانید با استفاده از سرویس چای خوری ملیله پذیرایی بسیار با شکوهی داشته باشید. رنگ و طرح سرویس چای خوری ملیله کاری بگونه ایی است که در صورت قرار گیری در ویترین منزلتان , قابل ست شدن با دیگر اشیاء دکوری می باشد . شما می توانید از این مجموعه برای سرو انواع نوشیدنی ها استفاده کنید , بطور مثال سرویس گالش قهوه خوری ملیله یا ست چای خوری ملیله کاری , که هر کدام از آنها می تواند فضای پذیرایی تان را تحت تاثیر خود قرار دهید. این محصول اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی و پیشکش علاقه مندان به صنایع دستی در سراسر کشور است.

سرویس چای خوری ملیله اصفهان سرویس چای خوری ملیله اصفهان

جنس ملیله بکار رفته در ساخت این سرویس از مس بوده که با روکش نقره آبکاری شده . برای سیاه نشدن آن لایه پوششی محافظ دیگری بر روی سطح ملیله کشیده شده. این سرویس از 6 گالش , یک قندان و یک سینی ملیله کاری تشکیل شده. شما می توانید بر حسب سلیقه خود استکان های داخل گالش ها را عوض کنید.  

سرویس چای خوری ملیله سرویس چای خوری ملیله

ارتفاع هر گالش 7 و عرض آن با دسته 8.5 ( بدون دسته 5.5 ) سانتی متر است.  ارتفاع قندان 8 و عرض آن با دسته 16.5 ( بدون دسته 11 ) سانتی متر می باشد. وزن هر گالش بدون استکان 90  و وزن قندان 200  گرم می باشد.  

سرویس چای خوری ملیله کاری سرویس چای خوری ملیله کاری

قابل توجه است , با توجه به ظرافت و زیبایی این سرویس چای خوری , استحکام و کیفیت بالای آن دلیل دوام و ماندگاری بالای آن است. دقت فرمائید در صورت قرار نگرفتن در معرض مواد شیمیایی مانند شوینده های قوی و همچنین جلوگیری از ضربه و فشار به آن , می تواند برای سالیان دراز زینت بخش دکور ها و محافل پذیرایی شما قرار گیرد.  

سرویس گالش قهوه خوری ملیله سرویس گالش قهوه خوری ملیله

نگاه متفاوت و بلند مدت به مقوله هنر های صنایع دستی ایرانی می تواند تاثیر بزرگی در رشد اقتصادی جامعه داشته باشد. حمایت از کالای با کیفیت ایرانی علاوه بر تاثیر مثبت اقتصادی باعث ترویج فرهنگ ایرانی خواهد شد.  

ست چای خوری ملیله کاری ست چای خوری ملیله کاری

سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان

  شناسه محصول: 901343

بازار مینا    BazareMina.ir