سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر

قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر از نمونه محصولات اقتصادی و با قیمت مناسب صنایع دستی اصفهان است. قاب بشقاب مینا کاری نمونه زیبایی از دیوارکوب مینا کاری شده است که می توانید آن را بر روی هر دیواری در هر دکوراسیونی نصب کنید. بدلیل سایز کوچک قاب بشقاب میناکاری ارزان قیمتر از نمونه های بزرگتر خود می باشد. قیمت مناسب قاب بشقاب میناکاری کوچک باعث شده تا بصورت عمده برای هدیه تبلیغاتی تهیه شود. قاب میناکاری ارزان قیمت مورد نظر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همین امر , دیگر دلیل محبوبیت آن می باشد.

قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر

جنس بشقاب مینا کاری شده درون قاب از مس با کیفیت است که توسط بهترین هنرمندان اصفهانی با رنگ های مخصوص مینایی طراحی شده است. قاب طرج چوب آن زیبایی خاصی به بشقاب بخشده . تضاد رنگ های تیره قاب با رنگ های روشن بشقاب جلوه شکیلی به آن داده. طرح سنتی مشبک چوبی دورتا دور قاب نیز به این محصول اصالت بیشتری داده.  

قاب بشقاب مینا کاری قاب بشقاب مینا کاری

این قاب میناکاری زیبا از طریق قلابی که در پشت آن نصب شده بر روی هر دیواری با هر چیدمانی قابل نصب می باشد. از جمله ویژگیهای رنگ های مینایی و لاجوردی , امکان ست کردن آنها با اکثر رنگ های کالاهای دکوری می باشد. برای ثابت ماندن رنگ های طراحی شده بر روی ظروف مینا , آنها را در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حراردت داده تا به اصلاح پخته شوند.  

قاب بشقاب میناکاری ارزان قاب بشقاب میناکاری ارزان

بشقاب میناکاری قاب دار بدلیل داشتن قیمت مناسب می تواند توسط اکثر مشتریان تهیه شود . این محصول با کیفیت گزینه مناسبی برای هدایای تبلیغاتی اداری و سازمانی است. بر روی قاب این بشقاب امکان چسباندن لوگوهای تبلیغاتی شما وجود دارد.

قاب بشقاب میناکاری کوچک قاب بشقاب میناکاری کوچک

کیفیت ساخت قاب های میناکاری شده بگونه ایی است که در صورت عدم ضربه و فشار به آنها , می توانند برای سالیان درازی محیط زندگی شما را زیباتر کنند. حمایت از کار هنر مندان میناکار باعث ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان کشور عزیزمان می باشد.

قاب میناکاری ارزان قاب میناکاری ارزان

قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر قاب بشقاب مینا کاری قطر 8 سانتی متر

  شناسه محصول: 901323

بازار مینا     BazareMina.ir